Tuesday, May 20, 2008

اخبار گردشگری tourism news


اخبار گردشگری tourism news


تعيين 20 منطقه نمونه گردشگري در خراسان رضوي
خبرگزاري فارس: هيئت وزيران در جلسه استاني خراسان رضوي، 20 منطقه نمونه گردشگري را در سطوح بين المللي، ملي، استاني و محلي تعيين كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، هيئت وزيران در جلسه مورخ 22 فروردين سالجاري با تعيين منطقه توس به عنوان منطقه نمونه گردشگري بين المللي، مناطق هفت حوض، كمر مقبولا طرقبه، چلمير، شركت نمايشگاه‌ها و سد چاليدره به عنوان مناطق نمونه گردشگري در سطح ملي، مناطق قره سو، شمخال، بند فريمان، شاهان گرماب، قنات قصبه، كلاته قنبر طرقبه، سيد مرتضي و شصت دره، گلمكان و شهر كلات به عنوان مناطق نمونه گردشگري در سطح استاني و مناطق پارك آبشار، ميل رادكان، سد سلامي خواف، ششتمه و دلبر بيست منطقه را در استان خراسان رضوي به عنوان مناطق نمونه گردشگري در سطح محلي موافقت كرد.
براساس اين مصوبه، سازمان ميراث فرهنگي، ‌صنايع دستي و گردشگري موظف است با هماهنگي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري و با رعايت قوانين و مقررات مربوط و همكاري استانداري خراسان رضوي نسبت به انجام مطالعات زيرساخت‌هاي مورد نياز مناطق مذكور در طول سال‌هاي 1387 و 1388 اقدام كند.
اين تصويب نامه ناقض و نافي اختيارات سازمان حفاظت محيط زيست در خصوص مناطق چهار گانه تحت مديريت سازمان ياد شده نخواهد بود.
مصوبه فوق در تاريخ 3 ارديبهشت و با شماره 13315/ت39570هـ از سوي پرويز داوودي، معاون اول رئيس جمهور به دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ شده است.
خانه
صفحه اول گردشگری مشهد
Best Regard
Mohsen Moossavi محسن موسوی زاده
اگر عکس ها باز و دیده نشدند، یک راه دیده شدن عکس ها ی همراه متن ،  استفاده از فیلتر شکن های مختلف است 
هنگامی که مطالب مربوط به هر بخشی را  کلیک نمودید ، به هر علت اگر برخی از عکس ها دیده نشدند ، شما نخست روی پیوند
و سپس پیوند
کلیک نمایید. در سایتی که باز می شود شما عکس ها را با امکانات بسیار فوق العاده ای خواهید دید از جمله روی هر عکس که کلیک نمایید در اندازه ی بزرگتر باز شده و نقشه ی دقیق محل عکس برداری، همراه با جی پی اس ، موقعیت دقیق آن محل به نمایش در می آید. شما هر گاه قصد بازدید از آنجا را داشته باشید دیگر هرگز مانند نگارنده، که برای اولین بار به آنجا ها می رفتم و قبلاً چنین راهنمایی هایی را در جایی ندیده بودم ،راه را گم نمی کنید و سرگردان نمی شوید.این قسمت ها در حال تکمیل شدن است و هر روز به تعداد عکس ها و کیفیت آنها افزوده می گردد. هیچ دستگاه دولتی تا کنون توفیق انجام چنین کاری با این وسعت و دقت را نداشته است.
در آلبوم های زیر نیز می توانید با امکانت متفاوت دیگری عکس ها را ملاحظه نمایید
و سپس روی پیوند های

  کلیک نمایید. وارد وبگاه  دیگری از نگارنده خواهید شد ، حال روی هر بخش که  مورد نظر شماست  کلیک نمایید ، تمام عکس ها ی آن قسمت را خواهید دید. گر در آن وبگاه روی عنوان
 slide show
کلیک نمایید عکس ها را به صورت پویانمایی زیبایی مشاهده خواهید فرمود. پیشنهاد  می   کنم نخست مطالب و عکس های این وبلاگ را ببینید سپس هر جا لازم بود که  عکس های آن متن ها را دوباره کاملتر ببینید به بخش آلبوم عکس ها بروید.
راه دیگر برای دیده شدن عکس ها همراه متن ها، استفاده از فیلتر شکن های مختلف است که آنرا روش مطلوبی نمی دانم ولی متاسفانه دولت با فیلتر های بسیار شدید و کور خود ، کاری می کند که مردم بناچار و برخلاف میل باطنی برای دیدن سایتهای مفید که محتوای غیر اخلاقی هم ندارند مجبور به استفاده از فیلتر شکن می شوند.وبگاه های اینجانب فیلتر نشده اند ولی دولت سرور های اصلی را به گونه ای فیلتر نموده که معمولا در هیچ وبگاه متعلق به بلاگ اسپات یا همان بلاگر معروف عکس ها دیده نشود.البته  آی اس پی های ایران یا همان شرکت هایی که خدمات اینترنتی ارائه می دهند، از نظر فیلتر نمودن با هم متفاوت هستند. یک راه هم استفاده از خطوط وی پی ان  vpn است .گردشگری مشهد